Zabudnuté heslo  |  Registrácia

Kategórie
Nákup podľa výrobcov
Vyhľadávanie

 

Facebook
Najčastejšie otázky

Ako zistím či je tovar na sklade?

Ako zistím či je tovar na sklade?

  • Skladová dostupnosť je uvedená pri každom tovare. V prípade, že v rovnakom čase objednajú dvaja zákazníci súčasne ten istý tovar, môže sa stať, že jeden zo zákazníkov tovar nedostane okamžite, ak sme mali na sklade posledný kus. Samozrejme Vás o takejto skutočnosti budeme okamžite informovať. Takýto prípad sa stáva zriedka. 
  • Vysvetlenie skladovej dostupnosti sa Vám zobrazí po kliknutí na časový údaj
  • Keď je pri tovare poznámka “ nie je skladom, informujte sa e-mailom na termín dodania“

napíšte e-mail na mobiltec@mobiltec.sk  a po zistení doby dodania tovaru Vám na e-mail odpovieme.

 

 

Ako rýchlo mi bude tovar doručený kuriérom UPS v prípade, že je tovar na vlastnom sklade?

  • Pri priamej platbe kuriérovi - dobierke -  Vám bude tovar doručený nasledujúci pracovný deň po objednávke. Podmienkou je uzavretie objednávky do 15:30 h
  • Pri platbe prevodom Vám bude tovar doručený nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby na účet spoločnosti Mobiltec s.r.o., ktorá je prevádzkovateľom e-shopu www.mobiltec.sk  Podmienkou je pripísanie platby na náš účet do 15:30 h


 

Kedy je možné zakúpený tovar vrátiť?

Kedy je možné zakúpený tovar vrátiť?

  • Do 7 pracovných dní od doručenia tovaru kupujúcemu
  • Tovar nesmie javiť známky používania a opotrebenie vyššie, ako je bežné pri predvádzaní výrobku v kamennej predajni
  • V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne opotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.
  • Balenie musí byť kompletné, vrátane obalu a ochranných fólií na výrobku
  • Pri vrátení tovaru je potrebné doložiť originál dokladu o kúpe (zákazník si môže pre svoju potrebu vyhotoviť kópiu dokladu o kúpe)
  • Spotrebiteľ je povinný v odstúpení od zmluvy uviesť svoje kontaktné údaje, číslo objednávky  a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho.
  • Odstúpenie od zmluvy musí byť v písomnej podobe doručené e-mailom na mobiltec@mobiltec.sk . Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu a to bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.
  • Pokiaľ zákazník nakupuje na IČO, obchodný vzťah sa rieši prostredníctvom Obchodného zákonníka. V tomto prípade nie je možné tovar vrátiť !!!